Merhabalar 7 aylık bebeğim var ilk iki ay kolikti sancı ağlamaları krizler bitti çok şükür fakat bebeğim hep huzursuz atak falan değil takip ediyorum. Sürekli mızmız ağlamaklı sebebi ne çok merak ediyorum acaba alerjimi reflümü yoksa tabiatinda huzursuzlukmu var😔 Bizim gibi olan varmı? Sizce ne olabilir 🙏🏻