Mom299 Mirahafsa34 Benim bebişim dede var o hem gözünün altı hem burnunu üstü mor damar herkes ardı erkek bu çocugun diyor ne alkaysa 😒
Ozlemaras Mirahafsa34 bizdede var o damardan ağlayınca dahada belirginleşiyor doktoruna sorduk gelişme çağında şuanlık mudahale etmeye gerek yok dedi 2 yaşa kadar normale dönmezse o zaman detaylı baktırmamız gerekiyormuş
Mirahafsa34 Newmomlife benim kızım 2 yaşına nerdeyse gireck ama ayni duruyor bide bunun arkasi erkek demiyorlar mi baya gülüyorum😂😂
nartanemm Zamanla biraz küçülür o ama bizim oralarda söyle bir efsanemi desem hurafemi bilemedim😄 burnunun orda damar belirgin olanın bir küçüğü erkek olur derler çoğunlukla o damar görüntüsü kalıyor kenarda
nartanemm Mirahafsa34 ya normalde tanıdiklarin çoğu erkek ama tabi istisnalarda olabilir allah hangisini nasip ettiyse o 😌
Mirahafsa34 nartanemm amin insalah ya acaba bi doktorda gutursem mi diye sey yaptim saglik seyi olmasın da hersey allahtan💕
nartanemm Ozteber haha ogrenmis olduk saka bir yana hayırlı evlat olsunlar yeterki gerisi hiç farketmez ❤❤🤗
Ozteber nartanemm kesinlikle iyiki ikiside kız diyorumya şimdi yaşları çok az 1.5 yaş ilerde çok iyi arkadaş olcaklar
nartanemm Ozteber bende bu aralar kararsizim siz ıyiki deyince dahada bi cesaretleniyorum bakalım hayırlısı 😊
Ozteber nartanemm çok çok çok güzel bişey biri 9 aylık biri 27 aylık tabi biraz zor ama olsun sabahları bezlerini alırken ikiside yerde oybasmalari dünyalara bedel💕
nartanemm Ozteber gorumcemde ikisi bezli çok zorlandım diyordu en iyisi bi şu bez meselesini halletmek
Ozteber nartanemm benimde ikisi bezli de o en kolay kısmı ya iki dakka suruyo alt açmak kalan zamanlar 🙈🙈🙈