Guzelkizimbenim Ervamomm geçer sıkıntı yapmayın bol bol emzirin benim 2 buçuk aylıktı en son gözlerindeydi geçti
Kbrnr Yoktu doktor aslında anne sütüne devam edin dedi Çocuk mamaya alışır bu süreçte die ama ben denemek istedim çok şükür alışmadıda atlattık bi şekilde
Hsrtgndz Ervamomm inşallah kuzum Rabbim sağlık versin kuzuma bizimki yeni yeni geçiyor çok şükür biz 15gunlukken hastaneye yatrildik 18le
Mnaslhan Benim oğlumunda 3 aya yakın sürdü güneşe çıkartın bide arada azıcık şekerli su verin ve bol emzirin tüm testler yapıldı herşeyi normaldi bi türlü düşmüyordu bunları yapmaya başladık düştü ve hiç doktorumuz ilaç söylemedi bize
Ervamomm Belinaysmom pazartesi günü 4e düşmüştü perşembe 10 dediler ve aynı şeyleri yaptım bol emzirdim güneşe çıkardım geceleri de ışık açık uyuyoruz çok şaşırdık bu kadar değişkenlik gösterebiliyor mu diye şimdi Pazartesi tekrar kontrolümüz var bakalım inşallah düşmüştür renginde de açılma var eskiye göre
Belinaysmom Ervamomm kızımında 4 günlükken 16.5 çıktı sınırı geçmişti bi gün boyunca fototerapi ışık tedavisi gördük bi günün sonunda 6ya düştü şuan 1.5″ aylık halen gözlerinde çok hafif sarılık var bununla geçmiş olsun sürekli emzirin 🙏🏻🙏🏻