Bende 4 aylıkken doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başlamıştım. Doktorunuzun da dediği gibi, elma suyu, yoğurt, yoğurt çorbası bunları veriyordum. Az az başlayıp, günden güne miktarı arttırdım. Muz da yiyordu. Pirinç unu yapıp içine karıştırıyordum. Bi zararı olmadı hiç birinin. Yanlız her öğün sonrası bol su içmesine gayret edin.