Bende aptamil kullanıyorum bitsin bebelac gold alıcam ama tadı nasıl bilmiyorum saman gibiyse beğenmezse bebeğim 🤦♀️aptamil tadı şekerli seviyo o yüzden ama içince karnı gurul gurul oluyo offf bilmiyorum kullanan varsa tadı nasıl acaba bende bekleyeyim burda🥺