Dmtsrbdk bebegım 6 ay 9 gunluk 6 bucuk kılo canım ama 2 500 dogmustu sızınki kaç dogdu neye gore zayıf dedi bılmıyorum Doktorunuz daha iyi bilir bızım o aylarda daga zayıftı ondan oyle soyledım. Mama hazır sız sadece cezveye su koyup sutunuzu bıberona dokup ısıtıyorsunuz . Bize gunde 2 tane onerdi . Bazen ıctıgı oluyor bazen zıyan ettigi . Ayda bir kılo almıyor ama 500 gr aldı bız erken geçtik ek gıdaya beslenmedıgı ıstahsız oldugu ıcın ek gıdanın da etkısı varmıdır bılmıyorum . Aynı zaman da anne sütü alıyor . Ama buna da sukur hiç kılo almıyordu