Ben tecrübe etmiş biri olarak ve emzirme danışmanı(minik.mucizem) paylalımlarıylada onaylayarak söylüyorum ki memede süt bitmiyor. Lütfen herşeyde mama vermeyin. Süt 7/24 var çocuk çektikçe geliyor ben çok araştırdım yurt dışı kaynakları okudum ABD de yapılan araştırmaya göre sütü arttıran tek şey talep yani bebeğin emmesi. Ben 3.5 ay mama verdim süt bitti diyordum öyle sanıyordum sütüm yetmiyordu güya hep milleti dinledim ama sonra inat ettik ve almadım çocugum sadece emiyor ve yetiyorda ben bitti sanıyorum ama ağzından sızıyor lokur lokur midesine iniyor süt hiç bitmiyor ayrıca süt biriktirme çok yanlış şişen memede süt daha az yumusak memede ise çok ve yağlı. Lütfen hesap kitap yapmayın emzirin gitsin