Emine80 merhaba benim kızımda vardı. Doktoru rutin kontrolde fark etti.
Gamze de olabilirmiş, omur ilikle bağlı riskli bir hastalık da olabilirmiş. Bu sebeple ultrasonla bakıldı ve zararsız olduğunu, Gamze denildiğini, zamanla geçeceğini söyledi. kızım şuan 20 aylık ve hala var g*t gamzesi 🤣🤣
Demem o ki hemen endişe etmeyin. İçinizi ferah tutun 💕