MasalsMommy Minikleblebim Ben 6 saat arayla 1 çay kaşığı olarak biliyorum. Ebemiz bize 6 saat arayla kullanmamız gerektiğini söylemişti canım
mamAras Dilanacr ben böyle vermiştim 3 kg için önerilen ölçek bu işe yaramaz dedi doktorum sizde danışın bence sizinkine
mamAras Benimkide 2 gündür ateşli aşıdan sonra oldu, 6800gram 6 saat arayla 4 ml dedi yani kaşık hafif dolmuş olacak, hepsi dolarsa 5 ml oluyor, 38i geçerse 4 saat arayla ver dedi
Dilanacr mamAras ben vermedim bizimki ateşlenmedi şükür ateşlenmeden atlattı ama verirsem bir çay kaşığı kadar demişti hekim danışırım tekrardan gerekirse inşallah gerekmez bir dahaki aşılarımızda 🙏🏽