Altunayin_annesi Kalps benim bebegimde de vardi hipoksi oksijen yetmezligi yani, kalbinde kapanmamis delik de olabilir korkulacak bir sey degil 6 ayina kadar kendiliginden duzelir muayeneye goturdugunuzde doktora gosterin soyler zaten
Altunayin_annesi Kalps merak etmeyin korkulacak bir sey degil, doktor temiz oksijenli hava lazim demisti yazin sabahlari parkta gezdiriyorduk guzel hava olunca simdi de disari cikarmaya calisiyorum simdi baya azaldi 5 ay 10 gunluk
Kalps rosegirl doktora fotoğraf attığımda curis marmarotus demişti . Üşüdüğünde yada ısı değişimdr oluyor demişti . Ama 2 gündür böyle ara ara geçip tekrar oluyor