Kızlar iyi akşamlar bi sıkıntım var ve inanın akıl verilmesine ihtiyacım var. Eşimle 3 senelik evliyiz 4 aylık bi bebeğim var. Bu aralar karantinadan sebep hepimizde olduğu gibi dışarı falan çıkmıyorum ve çok bunaldım evde. Bu akşam eşimle vakit geçirmek istedim çünkü abartısız her akşam hafta sonlarıda dahil eşimin ailesi bize geliyo saat 8 gibi ve 11 de kalkıyolar eşimlede vakit geçiremiyoruz. Eşimde tabi bundan asla şikayetçi değil onlar gittikleri gibide gidip yatar. Bu akşam onunla vakit geçirmek film izlemek kahve içmek istedim ve hafta sonu rutin olan temizliğimi bugün yaptım hafta sonuda vakit geçirelim diye geçen günlerde sarma istemişti onu yaptım keyiflensin diye ve bebeğim olduğu içinde yoruldum hallice. Saçımı falan düzelttim makyajımı yaptım.Geldiği gibi ailesini çağırdı çaya her akşam sorar ama bu akşam sormadı kesinlikle beni görmüyo fikrimi sormuyo onunla vakit geçirmek istediğimi görmüyo sinirim bozuldu çok bende var bi sıkıntı ?