Asyalara benim bir arkadaşım bebeği 3 aylıkken hamile kalmıştı, tabii korkmuştu da. Doktoru sen sezaryen olali 3 ay oldu zaten, e karnın şişip orayı gerinceye kadar bi 4-5 ay daha geçecek, merak etme bir şey olmaz demişti, olmadı da. İkiz gibi büyüyüp gitti çocukları, çok güzeller, ama tabi büyütene de sormak lazım..