Badeckr bende yıllardır var, boyun yastığı kullandım uzunca bir süre, egzersiz bana da vermişlerdi ama çok düzenli yapamadım açıkçası. Çok zorlarsam ağrır şimdilerde de, sırtüstü dümdüz yatıp dinlendirmem gerekir o zamanlarda. Uzun süre bilgisayar başında kalırsam ya da eğilerek bir şeyler yaparsam (kitap okuma, ütü, vs) ağrım olur ama onun haricinde iyiyim 🙏
Dikkat etmek gerekiyor yoksa boyun fıtığına çevirir drmişti doktorum. Egzersizleri yapıp boyun kaslarını güçlü tutmak önemli bu yüzden aslında…