Arkadaşlar dayımın eşi korona çıktı. Çarşamba günü annemlerdeydik, kardeşim kızımı rahatsız ettiği için dayımlara gönderdik, akşam eşim gelirken kardeşimi oradan aldı. Ama biz korona olduğunu bugün ogrendik, dün akşam test yapmışlar pozitif çıkmış. Ben eve geri gelirken kardeşime sarıldım tabiki. Bu arada 5 yaşında kardeşim. Bugün bi ara bogazima sanki biber yapışmış gibi yandı ama çok kısa 3 4 saniye kadar. Ve ara ara kuru öksürük geliyor, devamlı değil bunu üstüne basarak söylüyorum. 2 gün içerisinde bulaşma ihtimali var mıdır? Kardeşim de kapmış olabilir mi virüsü. Evlerinde kronik hastalığı olan babannem var. Bende,bizde bir şey varsa dışarı çıkmayacağım. 2 günde bu belirti olur mu? Kardeismden aynı gün içinde bana bulaşma ihtimali var mı? Cevap yazarsanız sevinirim.