Sevdaysl ben bundan 5 sene önce oldum. Kapalıydı . 3 tane delik açıyorlar bi göbek deliğine hemen bir karış sağa ve mide hizasında ortaya . Sezeryan kadar ağır değil ama ameliyattan sonra sonta takmışlardı. Birgün hiçbişey yiyip içmedim. İdrar durumunu takip ediyorlar 24 saat ondan yoksa ayağa kalkamadığından değil insan. Safra sancısını çekmeye değmez . Hele organlara kum taş dökme diye bi risk varken