Sevgili anneler 21 günlük anneyim ve aynı zamanda sınavım var hazırlandığım hem sınav hem 2 saatte bir emzirme bebek bakımı uykusuzluk beni çok yıprattı bebeğimi tek başıma bakıyorum geceleri bebek uyursa uyumaya gündüzleri uyursa ders çalışmaya çalışıyorum size sorum 1 ay dolunca bu emzirme sıklığı yine 2 saatte bir mi olacak yoksa geceleri uzayacakmı sizler nasıl yaptınız yada doktorunuz ne dedi bu konuda. Lütfen bi cevap verin bana :(