Aybozeyno merhaba, benim oğlumuzda vardı 2 aylıkken doktora götürdüm, kortizonlu krem verdi biraz sürünce geçti. Sonra tekrarladı . Kaşımaktan kanatıyordu kuzum. Sonra dan öğrendim ki besin alerjisinin belirtilerinden biriymiş kulak arkası egzama. Süt ve yumurta alerjisi çıktı. Korkutmayayım sizi de bi doktora götürün belki alerjiyle de ilgili olmayabilir sizinki. Ben başımızdan geçeni anlatmak istedim, geçmiş olsun çok