Tued Bebeğim 12 günlük oldu arkadaşlar zaten 7 günü küvözdeydi… 5 gundur evde …cok yoruldum çok sık uyanıyor 1.5 saat emiyor Emmese bile meme ağzında istiyor 😔 kucağimi çok seviyor yatağına bırakınca mızmızlanıyor tekrar alıp tekrar emziriyorum bitmedi emzirmeler 🤦♀️❤❤ çok uykusuzum yoruldum …ama onu çok seviyorum..❤❤❤❤❤🧿👼 varmı benim gibi olan
Nadireyamac Tued Canım geçer merak etme böyle sürmicek şuan tek bildiği sensin ve senin kollarında huzurlu 🥰
[silindi] Tued Valla 2 ay boyunca neleeeer neler çektim. Uykusuzluk, gaz, kolik müzikler, sallamalar… Daha yeni düzeldik 2 ay 20 günlüğüz. Ben bebeğimle birlikte ağlıyordum.
Nadireyamac Tued Birazcık daha alışsın dış dünyaya en azından daha rahat edersin memende alıştırma ama uyumaya
Tued mervealco aldimm koydum ağzına 4 5 kere emdi tukurdü firlatti 🤦♀️🤦♀️🙃🙃😂 bide ciyakkk ciyakk ağlıyo 😂❤
Tued ikiprensannesii2 hadi ya 🥺 ben söyle deliksiz 2 3 saat uyumak istiyorum fazla değil sen nasıl dayanıyosun uykusuzluga
Tued Nadireyamac öyle uyuyor vallaha azından çektiğim an başlıyor azını sapirdatmayaa deminden ara vere vere 1.5 saat emdiiii
ikiprensannesii2 Tued Kayınvalidem yakınımda Allah bin kere razı olsun her sabah arar duruma göre ya ben giderim ya o gelir dinlenirim başka türlü asla dayanamazdım uykusuzluğa günün yarısını uykuda geçirirdim 🙊
Nadireyamac Tued emzik ver kuzum alırsa tabii sağıp verirsen de biberonla verme şırıngayla veya çay kaşığıyla ver
Seremet58 Tued hepsi geçiyor canım merak etme benim oğlumda öyleydi ben resmen kafayı yiyordum hastanede ilk doğduğu günler sürekli gece gündüz kucağımdaydı sürekli emiyordu ama şimdi hepsi geçti hatta bazen diyorum ki keşke sütüm olsaydıda şimdide emseydi 😞
DenizAybrs Daha çok küçük inan bende öyleydim o ağladığında bende ağlardım aylar ilerledikçe düzelicek inş ben emzik tavsiye ederim emzirdikten sonra yattığı yere koyup emziğide verirsen bu sekilde alıştırmaya calısırsan daha rahat edersin
nursocum Tued emzik öneririm canım gece gündüzü ayırt etmeli ama gündüz mutlaka hep kucagınızda olsun belli ki size çok ihtiyacı var malum ayrıda kalmışsınız