Kizlar bebeğim henüz 2 aylık kaynanam şuan bizimle kalıyor kayinbabama anason çayı aldirmasini söylemiş illa bebeğe icirecem diyor hemde bı verişte 30 ml verecekmis ben asla vermem dedim ben içerim bebeğime geçer dedim yok dedi bebek rahat uyur illa o içecek sizce diretip vermemesini mi sagliyim yoksa vermesine izin mi verim lütfen linclemeyin ilk bebeğim daha birşey bilmiyorum 😔