Edooo merhaba benim kizimda 25 aylik 2 yasini yeni doldurdu. Benim kizimda kalk, aç, attim, anne, baba, dede, abi, teyze falan nasilsin dedigimde iyiyim diyor falan bu sekilde dediginiz gibi bende üzülüyorum bana da az geliyor gercekten konusan akranlari var etrafta cumle kuran aslinda her cocugun gelisimi farkli evet uzulmemek lazim en önemlik algisinin zekiliginin iyi olmasi masallah benim kizim aşırı zeki algisi cok yerinde herseyi anlıyor sadece konuşması onuda bence 2 yasini geçip 2 bucum 3 civari tam guzel konuşur gibime geliyor. Bide arkadaş ve kardes olmasi da bi arti bence bizim yok ne arkadasi ne kardesi.