Mavismila Benim bebeğim de öyleydi🙈🙈 3 buçuk aylık olduk, son bir iki gündür yemek düzeni yerine oturdu bizde canım. Kafana hic takma derim. Doymayan bebek çiş ve kaka yapmaz sonuçta☺️ Hem daha çok küçük annesi, senin kokunu, sıcaklığını istiyor. Sevinince, üzülünce, korkunca, kendilerini güvende hissetmek isteyince durmadan göğsünde olmak istiyorlar😌 Bol bol tadını çıkar derim, sonra çok özlersin 😌😌 Göğüs uçların içinde, Lansinoh krem veya Gümüş kapak ikiside bende çok işe yaradı👍🏻