Merhaba değerli anneler, bebeğim 1 aylık. Sütüm yetmediği için süt ve mama birlikte gidiyoruz. Genelde öncelikle emziriuorum doymazsa ardından doyana kadar 30ar ml mama hazırlıyorum. Ancak bu şekilde bazen çok mama vermiş oluyorum galiba doyup doymadigini anlayamıyorum. Bir de beslenme süremiz o kadar uzuyor ki süt birikime imkanı olmuyor. Sut ve mama ile besleyenler nasıl bir yol izliyorsunuz acaba ve ne kadar mama veriyorsunuz? Mamayi emzirmeden sonra vermek yerine tek bir öğün yapmak daha mı mantıklı olur acaba?