Kızlar kendim için idrar verdim enfeksiyonum vardır diye yanmam oluyodu protein çıkmıs dedi sonucu attıgında gördüm bi değer 1005 olması gerekirken 1025 olmus falan böyle protein cıkıp doktor ne dedi size salı günü böbreklerimi gösterecem bilgisi olan yazabilirmi