Dogan kızımın değeri 20ye çıkmıştı foto aldı 24 saat boyunca ama yanındaydım ben herşeyi ile ben ilgilendim sabaha kadar 2 saate bir çıkarıp emziriyodum tabi o zamanlar bazen tutuyodu bazen tutmuyodu. Sabah değeri 13 e düşmüştü çıktık. Ardından bir daha yükseldi değeri 18 e. Ankarada başka doktora götürdük bu çocuğun en fazla değeri 10 filandır dedi baktılar kanına yine 18 çıkınca özel lab. Götürün orda baksınlar dedi bastırdık gerçekten 10 cıktı.