Merhaba hanimlar. Rabbim nasip ederse kızım şubat ayında 2 yaşına girecek. Ancak yemek konusunda sıkıntılıyım. Makarna ekmek poğaça balık tavuk gibi kati gıdaları yiyor ama pilav nohut mercimek barbunya fasulye gibi gıdaları yemiyor. Hadi katı gida yiyemiyor desem ilk saydigim gıdaları yemez sevmiyor olabilir mi. Ben bakliyatlardan da vitamin alsin istiyorum ama yemiyor nasıl sevdirebilirim. Ve asla tv izlemeden yemiyor alışkanlık oldu yesinde nasil yerse yesin morundayım yanlış biliyorum ama çaresiz kalınca acıyorum tvyi maalesef.