Burcu35 Kızlar iyi akşamlar. 22 aylık oğlum var 2 hafta önce grip olduğunda rahat nefes alabilsin diye pamuklu bebek yastığı kullanmaya başladık o günden beri alıştı yastıkta yatıyor. 2 yaş sonrası yastığa izin verildiği içinde yastık araştırmasına girdim. Önerebileceğiniz yastık var mı acaba? (Pamuk yastığı sert geliyor)
Mariposa Burcu35 yorgancıdan pamuk yastık yaptırdım uzun suredir onunla yatıyor sert de degil aslinda. 22 aylık benim de kızım
Burcu35 Mariposa Benimde kayınvalidem yaptırmış ama aşırı sert geliyor bana fazla mı dolduruldu acaba 🤔
Mariposa Burcu35 pamuk olduğu icin zamanla inceliyor benim kızım hiç rahatsız olmadı yastığından. Gene başka önerisi olan anneler varsa tabi değerlendirirsiniz
Burcu35 Mariposa Bir çok mağazayı gezdim ama bulamadım bi yataşta buldum yün bebek yastığı dedi 145 lira pahalı geldi sizce normal mi fiyatı?
Mariposa Burcu35 yün çok önerilmiyor ya, astımı tetikliyor diye biliyorum. Biraz pahalıymış evet.. yorgancilar biliyor ölçüsünü miktarını vs . En azından bizimki öyleydi bebek yastığı istiyorum dedim hemen yaptı verdi , böyle olur dedi 🙂
Burcu35 Mariposa Bunu bilmiyordum söylediğiniz iyi oldu teşekkür ederim😊 o zaman bi yorgancıya soraym ben peki boncuk silikon öneriliyor mu biliyormusunuz?
Mariposa Burcu35 yün ve tüylü yastık yorganlar astımı tetikliyor biliyorum.. bambu, organik silikon , pamuk bunlar daha faydalı 🥰
Mariposa Burcu35 a bak bu da güzel , viscolarda söyle birsey var ama vücudun yapısına göre şekillendiği icin çok yumuşak olabilir. Fazla yumuşak olması da zararlı cunku ortopedik açıdan.
Mariposa Burcu35 evet , umarım en güzelini bulursunuz . Doktoruna da danışabilirsiniz aslinda en doğruyu onlar biliyor 🌹
Burcu35 Mariposa Evet sordum ama mesajımı görmedi muayeneside 1 ay sonra burayada bir danışayım dedim tecrübelerde iyi oluyor😊