Kızım 1 yıl 1 günlük MR temiz çıktı EEG temiz çıktı ama hala oturamıyor.
Pazartesi fizik tedaviye başladık
Dönüyor sürünüyor ama tüm vücudunu Aktif kullanamıyor öyle bi yaşında ki çocuklar gibi değil hareketleri aranızda böyle bi durumla karşılaşıp düzelen var mı