Asel8 bilmiyorum ki beni Sezer’den yapan doktor dedi rahminde yırtılma var uzun bi süre çocuk düşünme dedi acaba diktimi dikmedi mi bilmiyorum sormadım da açıkcası kasıklarımda çok fazla ağrı oluyo yaşan var mı bunu benim hamileliğim üst üste olunca yırtılma olmuş