FerahKuzum Evet canım bekler sıcak sıcak kavanozla ters çevir bir gun beklet sonra dolabına kaldir bunu her yemeğe yapabilirsin ve ya meyvelerede mesela ben hoşaf yapıyorum onu bile kavanozlayip kaldırıyorum iki üç kerede yediriyorum içim rahat en azından ne yedirdigim belli hersey sağlıkları için paketli gıda kendimizde tuketmiyoruz neredeyse herşeyi doğal kullanıyoruz ve şehrin göbeğinde yaşıyorum .Yakın köylerden pekmez bal süt alıyoruz yoğurdu mu bile kendim yapıyorum yıllardır.beya peynir falanda yapıyorum çok dayanmıyor ama sağlıklı en azından.