Merhaba anneler kızım 17 aylık aşırı hırçın sürekli eline geçirdiği herşeyi fırlatıyor birsürü dikkat çekici resimli kitaplar aldım sonu hüsranla bitti yırtıp atıyor kağıt parçalarını ağzına atıp çiğniyor zeka kartlarıyla isimlerini söyleyip oyun kuruyorum asla katılmıyor kartları katlayıp yırtıyor en fazla 20 kelime falan söylüyor birşey yapmasını istediğim de asla yapmayıp ağlıyor siz neler yapıyorsunuz nasıl oyunlar oynayıp gününüzü dolu dolu geçiriyorsunuz varmi beni bu dertten kurtaracak biri acaba 🥺🥺