Arkadaşlar merahaba bebeğim 10 aylık be her yere el atıyor keşfetme sürecinde tv yukarda ama fişi tam kızımın boyunda gidip gidip tv bin filini çekip tv yi kapatıyor bazen sert asılınca yukarda tb ue bağlı kabloyu çıkarttırıyor siz düşünün sorun kabloyu çekmesi değilde allah korusun üstüne tv yi faln düşürür diye aklım gidiyor hayırdanda anlamıyor henüz japonla yapıştırmayı düşünüyorum artık sizde aynı durum ıçolan var mı bana fikir verin lütfen