Herkese iyi aksamlar kızım 2,5 aylık dünden beri hapsurma ve göz yaşarması vardı bugun hastaneye goturduk Doktor cigerlerınde vs herhangi birşey yok basit bir soguk algınlıgı Dedi içim cok tuhaf daha minicik olmasından kaynaklı sanırım bu süreci yaşayan varmı varsa nasıl atlattınız ayrıca sadece calpol kullanabılırsın dedi sabah aksam 🥺