Merhaba benim bebeğim de suan 4 ay 10 günlük. Sizinki yine iyi almış kilosunu. 4 aylık kontrolde 300 gr almış doktor 600 gr olması lazımdı dedi gerçekten çok hareketli anne sütüyle besliyorum bebelac sütlü pirinçli kaşık maması yazdı ama muhallebi gibi bisey günde 2 kere ver dedi denedim ama resmen ağladım çok üzüldüm buzluk süt dolu sütümü daha çok çıkarıp veriyorum artı emziriyorum muhallebiyi de sevmedi insallah bu ay kendi sütümle güzel kilo aldırırım bebeğime yok sütüm azaldı mı, yok sağayım, yok doydu mu acaba, yok şunu bunu alıp içeyim süt olsun diye diye düşünmekten bugünlerin tadı çıkmaz oldu 🥺 ki göğüslerim terbiye olana kadar maşallah çok sütüm vardı şimdi bestlak damla aldım biraz arttı gibi bol su da içiyorum insallah bebişe kilo olarak döner. Bu arada bebeğim 2700 gr doğmuştu