21Asaf canım aynı şikayetlerimiz olmuş seninle. Bel ağrısı belli bir saat sonra, baş ağrısı ve ayak üşümesi oldu bende. Hissettigimin 2. Gunu maskeyi taktim hemen evde. Esim evden calisiyor ben dogum iznindeyim hic cikmiyoruz evden icimde mi urettim ben bu virusu diye biraz ağladım. Korona olan arkadaşlarımla kameradan konusuyorum bana dediler 3. Günü bekleme test yaptır. Doktorumu aradım önce başka birşey sormak için bana dediki bel ağrın bebeği kaldırmaktan gün içinde, baş ağrısı evde kapalı kalmaktan, lütfen az oksijen al sakin ol biraz sert zemine yat dinlen eğer düzelme olmuyorsa ara gelip tesst yapsınlar bebeğim benim çok küçük. Sonra ben 1 güncük tatil yaptım. Sütü sağdım eşime verdim bebeği dediği gibi balkonda battaniye ile oturdum sırtımı dinlendirdim. C vitamini aldım sonra ne oldu akşamına geçti. Benimki çok yorgunluktan ve endişe bozukluğundan oldu sürekli hastamıyım dediğim için. Sen de bir kendini dinle bakalım bu akşam iyiye gitmiyorsa test ver hemen. Çünkü korona başlangıçta semptomlar artıyor azalmıyor.