ssevval atak haftasindayiz ve uyku gerilemesii var. gunduz 30 dk yi zar zor asıyoruz gece de sık sık uyaniyo4. atak bitince uyumalar duzelecek uzayacak mi acaba boyle kalacak diye korkuyorum 😔
caglaras ssevval sizinki yatağında uyuyor mu? Benimki kucakta uyuyor ama koyar koymaz uyanıyor deli olucam
Hulya_ ssevval İşte en çok korktuğum şey 😬 inşallah uzar bizim bütün düzen gitti akiam en geç 8 de uyuyan çocuk dün 10 bucukta uyudu ağlıya ağlaya gecede sürekli uyandı bu nasıl bi atak bu bebişler ne yaşıyo iç dünyasında acaba 🤦🏻♀️
Beyazcikolata caglaras Biz bu sabah 9 da yattık 🥴 10-15 dakika da ağlayarak uyandı artık pes ettim uyutmak için zorlamadım. Nerdeyse full uykusuz atak dönemi başladı 10 gündür böyleyiz 🥺 En geç sabah 6 da yatıyordu bugün 9 da yattı.
ssevval caglaras yok biz de kucakkta uyuyoruz bıraktığım an uyaniyor alincca tekrar uykuya ddevam ediyor ben de uyusun diye kucagimda tutuyorum 😒
Atomkarinca Bende aynı şeyi merak ediyorum ataktan sonra nasil olucak acaba kaç kere kalktığımin hesabını tutamıyorum bile