Hiç başınıza geldi mi kızlar ? Primanın premium care külot bezini burda hiçbir yerde bulamayınca internetten alayım dedim ilk defa oğlumun temel ihtiyacını netten sipariş ettim eve gelen bezlerde son kullanımda 2019 yazıyor 😑 Firmaya yazdim geri gönderin dediler de hiç mi bakmazlar gönderirken😏Bir de başka bez kullanamıyoruz biz elimde de 5-10 ya kaldı ya da kalmadı çok sinirlendim ya valla dikkat edin internet alışverişlerinize çivisi çıkmış bu dünyanın fark etmesem belki açıp kullanacaktım da 😔