Ahsenkusum Merhaba sevgili anneler 💕benim kızım 14 ay 22 günlük kızım apalıyor bişeye tutunurken yürüyor ama desteksiz yürüyemiyor siz bu süreçte nasıl bir yol izlediniz
bitterikolata Ahsenkusum 18 aya kadar yürümemesi normal, aktivite masası var mı bize çok faydası oldu erken yürüdü onunla
Alinadefne Bnm kızımda 14 içinde tek tuk ıkı üç adım gıdıyor koltukta gıdıyo ama saglık olsun. Dıyorum oglum erken yurumustü. Kızım geç sanırım🧐
bitterikolata Ahsenkusum benim oğlum onunla yürüdü ayakta kalıyordu uzun süre başında oynuyordu en büyük kurtarıcım oldu kendini hazır hissettiğinde de onu yürüme arkadaşı yaptı parkede süre süre yürüdü