Merhba benım kızımın kalcasındada gelısım gerılugı var dedıler aynı bu olculerdeysı bırı 49 bırı 51 dı bır bucuk aydır aparat kullanıyoruz gelısım gerılıgı oldugu zaman ılerde kalca cıkıklıgu olabılırmıs yerıne oturmazsa ıns bır ay sonra tedavımız tammalancak sımdı bır ayagımız ıylesmıs bır ayagımızda cok az kalmıs