Bebeğim 8 aylık viral enfeksiyon geçiriyo kızlar ateş düşürücü hariç herhangi bir ilaç kullamıyoruz. ateşlendi bir kaç gün durgunlaştı gün için o kadar hiperaktifti ki şuan ne konuşması ne ses çıkarması ne gülmesi ne o hareketliliği kaldıı acaba halsizlik dolayısı ile mi düzelirmi sonradan yaşayanınız varsa bilgilendirirmisiniiz