Merhaba kızlarrr🥰 Sütüm malesef ki yetersiz olduğu için doktorumuz mamaya başlamamızı önermişti bebelac gold kullanıyoruz emziriyorum zaten süt klmayınca ağlamaya cıglık cıglıga baslıyor 60cc mama veriyorum doktor öyle demişti ama şöyle sorun var 60ccde versem içiyor 90cc de içiyor oğlum 1 ay 10 gunluk ne kadar vermeliyim??Birde ilk başlarda kabızlık yaşamadık son 2 haftadır oğlum kabız birkaç damla zeytin yagı verdim yaptı ama hep bunu da yapmak istemiyorum alışmasın ne yapayım öneriniz varmı?