Geçenlerde enfeksiyonla alakalı post açmıştım, bazı annelerimizin yönlendirmesi ile ürolojiye gittim geçen gün, kültür testi yapıldı. Bugün doktora tekrar gittim bana ileri düzeyde enfeksiyonum olduğunu söyleyip iğne ve hap verdi. Sütü etkiler mi diye sorduğumda da “Bütün ilaçlar etkiler, seni de etkiler. Kimyasal sonuçta. Ama 10 birimlik fayda için 3 birimlik zararı göze alıcaz. Az etkileyeni vericem sana, seni de böyle bırakamayız, ileri derece enfeksiyon var vücudunda.” dedi bana. İlaçlarım bittikten 3 gün sonra tekrar gidecekmişim ve eğer geçmemişse fakülteye veya şehir hastanesine gitmem ve ayrıntılı tetkik yaptırmam gerekiyormuş. Enfeksiyon neden sürekli tekrarlıyor onun cevabının bulunması lazımmış.. Tüberkülöz ve başka bir hastalık adı daha söyledi ama kafam doluydu hatırlayamıyorum işte o mu değil mi, bir bakılması lazım dedi.. Anlamıyorum nasıl oluyor bu işler, enfeksiyon neden olur, ne için olur, Verem olabilir miyim.. Ama inanır mısınız bütün bunlardan çok az da olsa sütümü etkileyecek diye mutsuzum şuan. Az etkiler, sütünü verebilirsin dedi ama kafam allak bullak, ne yapmalıyım bilmiyorum..