Asel8 canim haklisin da, soyle bir yanlis algida var, simdi virusu atlattik, artik bagisiklik kazaniyormusuz,olmuyormusuz daha rahat davranabiliriz diyen kesim vatandasindan, doktoruna kadar cok fazla, ben bunun netligini bilsem asi bulunana dek zorunlu market ihtiyaci icin bile olsa basimi icerden disariya cikarmam, suan bile cok zor atlatiyorum, herkes gibi benimde bir bebegim var, annesiz kalmasindam, geleceginden endise ettigimden herseyi merak edip tedbirleride simdidwn dusunuyorum elbet, ayrica cevremide ona gore uyaririm, korku salmak degil bu, bilip tedbir almak, bilmeden, kulaklari, gozu kapatarak onlenmiyor iste, ben bilsem bile, bi bilmeyen vardir, biz ki herseye dikkat ederdik, buldumu buldu iste, seni beni bulmayacak diye kesin birsey varmi, hazirlikli olmamiz lazim, bilinclendirmek lazim.. Bilmeden insan korkmaz, korkmadan insan tedbir almaz..