Deletedmom324 24 paket Dalin islak mendilim var. elimde kaldi. Almak isteyen olur mu? 96.50 tlye almistim.
Dilber Deletedmom324 ay hep sonradan aklima geliyo whatsappa gbi yazip yolluyom ))) ben talibim paketlerde kac adet var? Buyuk boy mu? Brde kargoyu ben mi odycem almak istyrum
Deletedmom324 Dilber cok uygun yerden aldim. Piyasaya gore fiyati dusuk. Kargoyu oderseniz sevinirim. Cep mendili degil. Buyuk boy. @gulibiik instagram adim. Yazin hemen foto atayim. Benim ihtiyacim kalmadigi icin vermek istiyorum.
Dilber Deletedmom324 tamam suan kizimla ilgileniyorum az isim var sizinle gruscem yazicam ins talibim islak mendillere
Dilber Deletedmom324 dilber zeki avci bebegimle bakistigim.foto var bende kapaliyim bulamadim ben sen bi baksana.
Deletedmom324 Alyaadalet kendim yapiyorum. Hindistan cevizi yagi gul suyu ile. O nedenle kullanmiyorum. Garipsendi sanirim bu durum 😕
Mel-sin Deletedmom324 Yani şu anlamda soruyoruz bebeğiniz tuvalet alışkanlığı mı kazandı da kullanmiyosunuz, iyi mi gelmedi, baska marka mi sectiniz diye. İhtiyacım kalmadı diyorsunuz ama neden sorulmasına rağmen soylemediniz o yüzden merak edildi😊
Deletedmom324 Mel-sin simdi anladim :) uykusuzum cok pardon. Kendim yapmaya basladim. Islak mendillerde kosede duruyordu. Belki alan olur demistim.
Mel-sin Deletedmom324 😊 Malum Türk insanı meraklı. Islak mendillere talip değilim sleepy ninkini kullanıyorum ama ben bile merak ettim yani 😂 Arkadaş talipmiş konusunda bakalım maksat herkesin işi görülsün 😊 Kimse talip olmazsa da instagram da anneler satıyor diye bir sayfa var oraya da koyabilirsiniz