Arkadaşlar merhaba umarım bu konudan rahatsız olmazsınız genital bölgemde şişlik ve kaşıntı var kaç gündür çok kötüyüm elimi oradan alamıyorum çok kaşınıyor doktora gittim 4 gün önce bactrim diye bir hap verdi onu kullanıyorum günde iki kez evde doğal olarak ne yapabilirim çok kötüyüm başına böyle bişey gelen oldu mu çok kızarık ve çok kaşınıyor ve de sis 😭