Merhabalar, rota aşısı yaptıranlar benzer bir durum yaşayan olduysa yazabilir mi lütfen.
İlk dozunu yaptırdık bugün ama içime sinmedi hiç. Bebeğimin ağzına aşı verilirken ağzındakini birden çıkarabilir diye uyardığı halde (salya atmaya başladığı için bazen D vit verirken de dışarı çıkarıyor biliyorum çünkü) hemşire bey yarısını boşalttı oğlumun ağzına o da diliyle geri itti çenesinden boynuna kadar. =( sonra kalan kısmı sıktı. Miktarının bi önemi var mı dedim (öyle ya boşuna mı 1,5ml diye satıyorlar) sorun olmaz o kadar dediler
Hayır ne bu acele azar azar tuttuğundan emin olarak ver dimi ! sanki ucuz bişi sanki telafisi varmış gibi :s yani bu rahatlıkları deli ediyor insanı hakikaten. Sizce sorun olur mu ya doktoruma sormayı de unuttum ama kafamı çok kurcaladı eve gelince??