Kızlar telefon değişicez eşimde bende ikimizinkide iPhone eşimin telefon u 7 plustu onu ben kullanacağım eşim 11 aldı onu kullanıcak şimdi sorum şu bu telefondaki fotoğraf kişiler vs sini direk 11 e aktarabilir mi yoksa yeni baştan kurulum mu yapıcaz o geçirdikten sonra telefon dan otomatik gidecek mi icloud hesabı ben onunkine aktarıcam ya o zaman sıfırlamam vs lazımmı benimkini de tamamen temizlemem lazım kaynıma vericez derslere vs girebilmesi için 6 benimkide umarım açıklayabildim anlayan ve bilgisi olan yardımcı olabilir mi