Sevdabuyuk 1 ayda en az 500 gram almali demisti ebemiz. 3200 dogduysa kilo kaybida yasamistir zaten bebeginiz hastaneden cikarken. yani aylik en az 500 almis zaten. bence yeterli. en iyisini doktorunuz bilir kafaniza gore mama vermeyin. benim kizim mamayla buyudu. mama bir kere alindi mi kolay kolay azaltilamiyor malesef. benim sutum cok cok azdi kizim 2 kez sarilik gecirince doktor tabsiyesiyle mamaha baslamistik. zamanla meme azaldi mama artti 2.5 aylikken de tamamen memeyi birakti sut kesildi. o yuzden mutlaka bir doktora gidin