Ays11 sütümü arttırma da yaradı mı bilmiyorum pek çok şey yaptım çünkü. Benim bebeğim emmedi memeyi ağzında tutuyordu sağıp biberonla veriyordum. 3 aydan sonra emmeye başladı. Arttırmak için hem düzenli sağdım hemde tahin helvası , dut kurusu yedim . Komposto , humana anne çayı içtim. Emmese de bebeğimi hep memeye tuttum. Bestlak damla denedim bende işe yaramadı ama memnun olan anne de çok.