Nekwa demetdemircioglu anladim büyük oglumda rahat vermez diye düşünüyorum o yuzden 3 yaşında oda daha. Bilgi için cok teşekkürler 🌷
Ozlem0009 Sedefinpamugu kehribarbebek sayfanın adı cnm İnstagram takip et msj at arkadasa hatta resimlere bak mavi bir battaniyenin üzerinde bebek ayağı var birtane o benim oğlumun ayagi😊bende cekip göndermiştim inceleyince bana yazarsan sevinirim canim
MercimekDogdu Ben de aldim oglum 3,5 aylik. Cok salyasi akiyordu baya azaltti. Dis konusunda da merakla bekliyorum
Sedefinpamugu Ozlem0009 tamam kuzum yazarim ins ınternetim çok az kaldı bakacağım yine yazarim ben sana