ipekkizimm Canantufan_61 iyi çok şükür 😊 bu ay 400 gr almış bir tek ona kafam takıldı doktora sorucam bakalim kontrolde. 2 dişimiz çıktı salyalar her yeri isirmalar devam. Emeklemeyi ogrendi simdi tutunup kalkmaya calisiyor 😊 Bayağı hareketli bir döneme geçtik yani 🤷♀️
Canantufan_61 ipekkizimm maşallah bebeğine❣️🤲 bizimki emeklemiyor yüzüstü yatmayı sevmiyor hemen döndürüyor kendini. Dişi çıkmadı henüz😌 kilosu iyi sizinki hızlı çıkmış annesi 😁
ipekkizimm Canantufan_61 sagol canim hepimizinkine masallah 😊 evet oyle galiba bi de ben hep yerde buyuttum diyebilirim 2 ayliktan beri oyun halısı yaptim hep ustundeydi kendi kendine çözdü işi sanırım 😊
tqb_dyq00 Biz de 6 aylığız alt dişler çıktı üstler yolda yavaştan emekliyor büyük çabayla sırt üstü yatmıyor hep yüzüstü yatmak istiyor ama desteksiz oturamıyor henüz ☺️
Canantufan_61 ipekkizimm doğrudur ben pek yüzüstü koymadım sanırım ondan sevmiyor yabancılıyor 😌 ama olsun. Bebekler herşeyin zamanını biliyorlar ve bu pusulaya en iyi onlar yön veriyorlar.